עדכון באפליקציה

Workito - העסקת עובדי משק הבית שלך בקליק מהנייד

Workito - העסקת עובדי משק הבית שלך בקליק מהנייד

מהפכה בעולם העסקת עובדי משק הבית - הכירו את Workito, האפליקציה שעובדת בשבילכם - מחשבת, משלמת, מתזכרת ועושה עבורכם כל מה שצריך

אפליקציית Workito עושה מהפכה בעולם העסקת עובדי משק הבית, ומאפשרת לך להעביר את כל תשלומי החובה לעובד שלך בקלות מהנייד. Workito הוקמה במטרה לסייע לכם לצלוח את הבירוקרטיות ותשלומי החובה אותם אתם צריכים לשלם כל חודש, בנוחות ובקלות. מהיום לא צריך יותר לעסוק בחישובים מיותרים או לבצע מעקבים חודשיים על מה שולם ומה לא, כי השירות של Workito עושה הכל בשבילכם.

לצלוח את הבירוקרטיה

העסקה של עוזרת בית או מטפלת יכולה להיות כאב ראש לא קטן. כמעסיקים אנחנו מחויבים במגוון תשלומים קבועים שעלולים להכניס אותנו למערבולת של חישובים מיותרים. כיום אנחנו מחויבים בתשלום פנסיה לעובד משק הבית, בתשלום ביטוח לאומי לעובד משק הבית וגם בתשלום דמי הבראה לעובד משק הבית שלנו. אך למרות שזו האחריות שלנו, לא כולנו יודעים מה הן הגדרות החוק ואיך צריך ליישם אותן. למרבה הצער, דחייה או אי עמידה בתנאי התשלום חושפת אותנו לסיכון כספי משמעותי, שיכול לבוא לידי ביטוי בתביעות כספיות בסדר גודל של מאות אלפי שקלים. אבל גם אם בחרנו בהעסקה ירוקה ואנחנו מתכוונים לעמוד בכל התשלומים הנדרשים, אנו עלולים לגלות שהמסע רק החל. כשאנחנו מנסים לפתוח תיק פנסיוני באחת מקרנות הפנסיה, נגלה שבתי השקעות רבים לא רוצים להתעסק בסכומים קטנים. הם ידחו אותנו, ימסמסו את פתיחת התיק או ינסו להעביר אותנו לבית השקעות אחר. בנוסף, אנחנו צריכים לפתוח תיק בביטוח לאומי על שם העובד ולהעביר לשם את הסכומים הנדרשים כל חודש, בהתאם להיקף שעות העבודה של העובד. בנוסף להתעסקות הזאת, יש לבצע גם את החישוב החודשי של הפנסיה, הביטוח הלאומי, דמי ההבראה וכן חישוב הזכאות החודשית של ימי החופשה. כל אלו עלולים להכניס אותנו לשגרת אקסלים משמימה, שיטוט באינטרנט לחיפוש אחר החוקים ושיטות החישוב הרלוונטיות, המתנה בשירות הלקוחות, מעקבים אחרי הגופים השונים, וביננו, למי יש זמן או כוח לזה?

מישהו מטפל בך

במיוחד כדי לעזור לך להעסיק בראש שקט הקמנו את Workito, חברת סטארט-אפ חדשנית וייחודית בישראל, שהופכת את העסקת עוזרי הבית או המטפלים לפעולה אחת פשוטה. כל התשלומים בקליק אחד מהנייד, בלי חישובים מיותרים וללא בירוקרטיה. Workito נותנת מענה מלא להעסקת עובדי משק הבית באמצעות מערכת דיגיטלית חכמה שמחשבת את גובה התשלומים לפנסיה ולביטוח הלאומי, מעבירה את הכספים לקרנות הפניסה ולביטוח הלאומי, מתזכרת אתכם מתי צריך לבצע אותם, ואפילו פותחת עבורכם תיק עבור העובד, גם בקרן הפנסיה אותה תבחרו וגם בביטוח הלאומי. כל זאת, מבלי שתצטרכו להתמודד עם טפסים, חתימות או בירוקרטיות מיותרות. Workito מאפשרת לכם העסקה ירוקה והוגנת, בזכות מערכת אוטומטית, המטמיעה בתוכה את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לשלם, רק בלי שאתם באמת צריכים לדעת, המערכת עובדת בשבילכם ועושה הכל עבורכם.

מעטפת שירותים מלאה

אנחנו ב-Workito עובדים כדי לעשות לכם חיים קלים יותר. כיום מאפשרת המערכת תשלום לביטוח לאומי ולקרנות הפנסיה, ובקרוב ממש תאפשר גם לבצע חישוב של גובה דמי ההבראה והזכאות לדמי חופשה לעובד משק הבית, והכל בלחיצת כפתור מהנייד. התשלום כמובן מחושב כנגזרת משעות העבודה של העובד באותו החודש, ומועבר ישירות לקרן הפנסיה ולביטוח לאומי. כך שלא תצטרכו להטריד את עצמכם בשעות של חישובים ולמידת הכללים. כחלק ממדיניותה של Workito בקידום שווין והוגנות לכל עובד, פועלת החברה לייצר ערך גם עבור העובד, זאת באמצעות ממשק מיוחד שמפתחת החברה עבור העובדים, באמצעותו יוכלו להתעדכן בתשלומים הנכנסים עבורם מכל אחד ממעסיקיהם ולדעת היכן מרוכזות הפנסיות שלהם בכל זמן שיזדקקו לכך, בפשטות מהנייד. בשלב הבא, החברה גם תדע לתמוך בלקוחותיה עם מציאת עובדים, שמהכרותה עם קהל לקוחותיה, מדובר באתגר לא פשוט בפני עצמו.

איך הקסם הזה הולך להתרחש?

מורידים את האפליקציה מחנות היישומים ומזינים את הפרטים אותם האפליקציה מבקשת, כגון פרטי העובדת, ימי עבודה, אמצעי תשלום ומספר פרטים אישיים שלכם. מיד לאחר מכן האפליקציה תחשב עבורכם את גובה התשלומים החודשיים בהתאם למידע שהזנתם. בשלב הבא תדרשו לאשר את גובה השכר, ומיד לאחר אישורכם, ייפתח לכם תיק בקרן הפנסיה ובביטוח הלאומי על שם העובד, והתשלום יועבר ליעדו.

בנוסף לכל הפלא הזה, השימוש בשירות של Workito מאפשר גם שמירת כל הנתונים שהזנתם למערכת, כך שיהיה לכם תיעוד של שעות ההעסקה, כפי שאתם ממילא מחוייבים להחזיק על פי חוק.